Nu officieel ChristenUnie West Betuwe

LV Kandidaten 3maandag 11 juni 2018 15:08

6 juni hadden we onze algemene ledenvergadering.
Onze naam is nu ChristenUnie afdeling West Betuwe.
Ook werd onze kandidatenlijst vastgesteld en werd Fred Temminck gekozen als lijsttrekker. Tweede op de lijst is Martha Kool uit Tricht.

Op een zeer goed bezochte ledenvergadering zijn een aantal zaken formeel geregeld. Zo gaan we nu verder onder de naam ChristenUnie West Betuwe. Vanuit het partijbureau was als gast aanwezig mevr. Tjitske Kuiper - de Haan en zij sprak de vergadering toe en benoemde een aantal aandachtspunten. Vanwege de fusie waren er meedere leden die elkaar nauwelijks kenden. De onderlinge verbondenheid was duidelijk aanwezig en de sfeer was dan ook direct goed. De kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezing op 21 november voor West Betuwe werd vastgesteld. De lijst bevat 26 personen en kent een mooie verdeling in leeftijd, in de verhouding man / vrouw en in geografische afkomst. De kandidaten lieten merken enthousiast te zijn en willen zich graag inzetten voor de inwoners en de gemeenschap van de nieuwe gemeente West Betuwe. Ervaring en kennis wordt vastgehouden en het team is uitgebreid met veelal jonge gedreven mensen die een nieuwe uitdaging graag aangaan.

Kandidatenlijst met foto440,4 kBapplication/pdfdownload