ChristenUnie West Betuwe bezoekt Herwijnen

Herwijnen - westbetuwe.jpgwoensdag 29 november 2023 20:31

ChristenUnie West Betuwe gaat op maandagavond 11 december in gesprek met inwoners van Herwijnen, in woon- en zorgcentrum Avondlicht, Sluimerskamp 18 in Herwijnen. Inwoners kunnen tussen 19.30 en 20.30 uur binnenlopen, meepraten en hun vragen voorleggen. Iedereen is van harte welkom.

Inwoners van Herwijnen kunnen vragen kwijt over bijvoorbeeld voorzieningen in het dorp, gemeentelijke ondersteuning van verenigingen, ontwikkelingen rond de komst van de radar van Defensie of woningbouw.

De gemeenteraadsleden en bestuursleden van ChristenUnie West Betuwe bezoeken regelmatig één van de 26 kernen in West Betuwe, om in gesprek te gaan met inwoners. Alle inwoners zijn daarbij van harte welkom. De raadsleden nemen wat zij gehoord hebben vervolgens mee in hun overleggen over die onderwerpen, zodra die weer op de agenda staan.

De partij vindt het belangrijk om wat zij hoort onder de aandacht te brengen van de gemeenteraad en het gemeentebestuur. Zo kan de gemeente naast mensen staan en hen actief ondersteunen. Daarom is de partij warm voorstander van kerngericht werken, met bijvoorbeeld de kernbudgetten, de aandacht voor dorpshuizen en scholen in alle kernen en steun voor verenigingen. De partij zet zich hier op veel manieren voor in.

Meer informatie: Anne van Rossum, fractievoorzitter.

Anne.van.rossum@GemeenteRaad.WestBetuwe.nl en 06 21954350.