Kom in de kas.

Kom in de kas 2018 Estmaandag 09 april 2018 11:47

Kom in de kas is het grootste publiekevenement van de glastuinbouw. Zaterdag 7 april stelden vele gastvrije ondernemers hun kassen weer open voor het publiek. Onze fractie en onze wethouder bezochten de deelnemende bedrijven in Est en Tuil.

Vandaag een mooie tour gemaakt bij #Komindekas. Zeer gastvrij ontvangen door Johan en Liane van der Burg van @maatschapjm.vanderburgpaprikas, Tom en Marjanne van den Berg van Van den Berg Est, Frans en Andrea Mans van Kwekerij Antonia en Nick van der Meijden van Lewis Flowers & Fruits. We waren er op uitnodiging van de ondernemers en werden hartelijk en gastvrij ontvangen. Het geheel was voor ons zeer goed geregeld. We hadden bij ieder bedrijf een leuke en interessante kennismaking, waarvoor onze hartelijke dank. We zijn echt onder de indruk geraakt van de professie en kwaliteit. We mogen met recht trots zijn op deze innoverende en vooruitstrevende bedrijven.